Tried COMUNITY FORUM!
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Regulament general platforma

In jos

Regulament general platforma Empty Regulament general platforma

Mesaj Scris de KenZor2k18 Dum Noi 18, 2018 12:36 pm

Regulament general platformă:





1. Informații generale:
1.1. Decizia de a avea cont pe acest forum este strict a celui care creează contul. Nu este nimeni obligat să utilizeze forumul.
1.2. Forumul utilizează platforma IP.Board, seria 3.4
1.3. Actualizările forumului se fac regulat, astfel încât se vor adăuga anumite aplicații care vor ajuta utilizatorul să folosească forumul cu cât mai multă plăcere.

2. Contul și utilizarea acestuia:
2.1. O persoană poate să dețină mai multe conturi, însă dacă va fi sancționat pe un cont sancțiunea va fi aplicată și pe celelalte pentru a nu mai putea naviga pe forum.
2.2. Un membru al forumului trebuie să respecte regulamentul, indiferent din ce grup de membrii face parte.
2.3. Un utilizator al forumului poate fi suspendat temporar sau permanent, datorită avertizărilor primite precedent prin sistemul de avertismente.
2.4. Un utilizator al forumului poate să primească avertismente prin anumite punctaje. La 10 puncte de avertizare acumulate și neexpirate, membrul va primi o suspendare de 7 zile, iar la 20 de puncte acumulate va primi suspendare permanentă.
2.5. Este interzisă personalizarea contului pentru a da un mesaj obscen, vulgar, rasist, discriminant sau lasciv.
2.6. Este interzisă utilizarea imaginilor de grade în avatarele membrilor. Se sancționează conform alin. 7.


3. Conținutul posturilor și topic-urilor:
3.1. Topicul trebuie să fie potrivit secțiunii, cu un mesaj cât mai clar și mai concis.
3.2. Postarea excesivă cu dorința de a avea un număr de postări cât mai mare este interzisă. Se sancționează conform alin. 7.
3.3. Verificați dacă s-a mai postat conținutul pe care doriți să-l postați, folosind funcția Search.
3.4. Evitați cât de mult posibil să creați topicuri aiurea, de genul "când se deschide serverul de x", "a plecat y, hai să petrecem", etc. Se sancționează conform alin. 7.
3.5. Limbajul trebuie să fie lipsit de mesaje obscene, vulgare, discriminante, rasiste, de insulte. Se sancționează conform alin. 7.
3.6. Nu întotdeauna este necesară crearea unui nou topic, verificați dacă există un topic unde va trebui să se răspundă. Dacă există și este închis, nu postați un alt topic, pentru că sunteți dumneavoastră mai zmeu.
3.7. Reclama altor comunități este strict interzisă. Se sancționează cu banare permanentă a contului, IP-ului, e-mail-ului și numelui de afișare.
3.8. F4P descurajează pirateria. Se sancționează conform alin. 7.
3.9. Conținuturile care au restricție minorilor vor fi ascunse. Repetarea acestei acțiuni se sancționează conform alin. 7.
3.10. Un utilizator nu poate să posteze un mesaj de bump up într-un topic. Puteți folosi sistemul de "Actualizare topic", cu anumite diferențe între grade.
3.11. Este interzisă postarea unui conținut cu drept de autor nedeținut de persoana care postează.
3.12. Vânătoarea de posturi (post-hunt) este interzisă pe acest forum. Prin această noțiune se înțelege:
citarea unui membru fără a-l completa;
postarea unor mesaje de genul „sal”, „frumos”, „ <3”, etc;
postarea aiurea de mesaje doar pentru a se contoriza cu câte un post în plus.

4. Actualizări status:
4.1. Orice membru are dreptul de a-și actualiza un status, unde se va putea comenta cu alți membri despre ce a postat membrul respectiv în status.
4.2. Pentru limbajul folosit atât în actualizarea statusului, cât și comentariul postat într-o actualizare, se ia în considerare regula 3.5.
4.3. În actualizarea statusului, mesajul nu trebuie să conțină mesaje de genul: "să se uite cineva la cererea mea de aplicare la facțiunea x", "mă las de comunitate pa", "
4.4. Se poate face o mică publicitate unui conținut care face parte din aria forumului sau a platformelor de jocuri (ex: Steam, Origin, XBOX, etc).


5. Relații între membri și administrație:
5.1. Echipa moderativă are rolul de a organiza forumul prin sancționarea membrilor care nu respectă regulamentul. Există doi moderatori globali care au rolul de a modera toată aria forumului și cinci moderatori care au rolul de a modera în două secțiuni unde au fost repartizați. Administratorul are rolul de a modifica anumite setări ale forumului și de a organiza echipa moderativă.
5.2. Unui membru din administrație îi este interzis să suspende permiterea navigării pe forum a unui membru fără o bază legală concretă.
5.3. Un membru al echipei moderative sau administrative trebuie să fie respectat. Acesta își dedică timpul pentru utilizarea forumului cât mai plăcută.
5.4. Atât utilizatorul, cât și membrul din echipa moderativă, trebuie să aibă o relație de amiciție, specifice unei comunități.
5.5. Un moderator nu poate să facă totul de unul singur, așa că membrul este rugat să utilizeze butonul de "Report" pentru a anunța echipa moderativă de anumite încălcări de regulament.


6. Mesajele private:
6.1. Conținutul mesajului privat este văzut doar de participanții acelei conversații unde s-a trimis mesajul.
6.2. Pentru a putea trimite un mesaj privat unul utilizator, trebuie să aveți minim 15 postări validate.
6.3. Reclama este detectată automat, deci ezitați acest lucru. Vezi regula 3.9.


7. Sancțiuni:
7.1. Motivul sancțiunilor și numărul de avertizări:
• Avertisment verbal - 0 puncte de avertizare
• Limbaj vulgar - 1 puncte de avertizare
• Vânătoare de posturi - 1 puncte de avertizare
• Topic aiurea - 1 puncte de avertizare
• Actualizare status inadecvată - 1 puncte de avertizare
• Avatar/Semnătură inadecvat/ă - 2 puncte de avertizare
• Comportament abuziv - 5 puncte de avertizare
• Piraterie - 5 puncte de avertizare
• Suspendare - 10 puncte de avertizare
• Banare permanentă - 20 puncte de avertizare
7.2. Administrația își permite de a utiliza motivul "Altul", astfel decizând cu o proprie dorință numărul de puncte de avertizare, perioada de expirare, etc.

8. Alte mențiuni
8.1. Administrația F4P își permite să modifice fiecare regulament fără să vă anunțe, dar modificările vor fi anunțate după efectuarea acestora.
8.2. Indiferent de grad, fiecare membru trebuie să respecte acest regulament.
8.3. Disputele aflate în afara forumului (serverele comunităților, rețele de socializare, viață personală, etc.) nu vor influența activitatea pe forum.
8.4. Funcțiile pe acest forum se acordă strict pe activitatea și abilitățile necesare pentru fiecare funcție, nu există favorizări sau oameni mai speciali.

KenZor2k18
Developer Forum

Mesaje : 22
Data de înscriere : 18/11/2018

https://tried.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum